Ont i fotterna

Idag har jag gatt a gatt a gatt... med andra ord, jag har ont i fotterna!

Veracruz ar en fin hamnstad.... men de ar varmt och fuktigt har och jag ar som vanligt jattedalig pa att dricka sa nu maste jag skarpa mig sa jag inte far ont i huvudet hela dagen imorgon! Jag kom fram typ runt ett pa dan och tog en taxi in till centrum och letade upp ett biligt hotell som jag kunde lamna alla mina saker pa... sedan dess har jag prommenerat runt en massa runt hamnen a sa akte jag till ett akvarium dar jag fick se en massa fiskar, super stora fiskar som jag inte alls skulle vilja stota pa nar jag badar oavsett hur snalla de ar... givetvis fanns det bade hajar och delfiner dar ocksa... delfiner tycker jag om men ja kan inte lata bli att tycka synd om dem nar de maste bo i en bassang.... Oj nu later de som jag inte tyckte om akvariumet men de gjorde ja faktiskt det var fint byggt och gjort och jag kan verkligen rekommendera det till er som kanske tanker aka hit nagon dag ;)

   

Imorgon aker jag vidare till Chachalacas dar jag tanker ligga pa stranden i 2 dagar, det ligger bara ca 1 timme fran Veracruz men eftersom de sags att stranderna har i staden inte alls ar sa fina drar jag dit... har bokat ett hotellrum med luftkonidtionering och egen toa... kanns lyxigt sa jag hoppas de lever upp till forvantningarna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Att ha ont i fötterna är inte kul. Kommer du ihåg mina fötter efter allt promenerande i Barcelona? Guiden jag hade med mig var ganska bestämd,åka buss var inte att föreslå. Hoppas det blir avkopplande ligga vid stranden och lyssna på vågornas brus.

Njut av bad oh sol.

Kram

Mamma

2009-12-02 @ 21:50:29
Postat av: Gunilla

Hej,hej !

Vad tiden har gått fort och vad mycket du har upplevt dessa månader! Jag blir alldeles yr av alla intryck när jag läser vad Du skrivit och ser på bilderna. Unna Dej nu vila o avkoppling, hoppas att de kommande veckorna också blir bra och spännande. Lorentz hälsar också ! Kramar från oss

2009-12-03 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0