Vinter i Mexico City

Just det, glomde ju namna i forra inlagget att man mitt pa ett av varldensstorsta torg, det vill saga, mitt i Mexico Citys historiska centrum pa el Zocalo, har skapat riktigt julkansla genom att stalla upp en skridskobana for alla som ar sugna att testa sin balans, faller man gor man det dessutom mjukt eftersom banan ar sa packad med folk att det ar oundvikligt att inte dra med sig nagon i fallet... tycker man inte att det ar sa kul att vingla runt pa en smal skena kan man istallet valja att medverkar i ett snobollskrig.... Alltfor julkanslan eller vad tycker ni dar hemma? 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er!

Ja,det var en kul grej med skridskobanan. Just nu har vi skridskobana på naturligt sätt eftersom kung bore är på besökmen vad vet vi, snart kanske varma vindar kommer.

Hur blir kommunikationen när ni börjar er vandring och hur länge är den?



Om ni promenerar förbi ett ställe som säljer saffran, får du gärna köpa med dig hem om det finns plats i ryggan. Köp gärna i förpackning, bättre kvalla tror jag. Saffran jag köpte i Goa på lösvikt tror jag är utblandad.



Ha det så bra!

Mamma

2009-12-19 @ 09:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0