Vinden har vänt...

Ja, jag tror faktiskt det, eller åtminstone hoppas jag det. Det har inte regnat eller åskat i Guanajuato på två hela dagar, helt otroligt! De senaste två, tre veckorna har man i princip kunnat ställa klockan efter regnet och jag kan försäkra att jag är gode less på blixtar och buller trots att det varit väldigt vacker på himlen ibland. Med solen har också värmen kommit tillbaka, underbart! Nu återstår det bara att bli frisk så är allt som de ska igen... tyvärr har dock febern bytts ut mot diarré utan att jag förstår vad jag har ätit som inte passar.. men men... idag har jag ätit soppa, ris och bananer eftersom det står att det är det bästa för diarrémage i min lilla resohälsebok... jag hoppas det hjälper snabbt så jag är bättre redan imorgon för det är inte så kul mat att leva på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0