Solen!

Solen tittade fram ihelgen som var, helt underbart! Jag hävdar att det bara är andra gången som jag sett solen sedan jag lämnade New York men André säger bestämt att den tittat fram någon fler gång, han kanske har rätt. Hur som helst finns det nog ingenting som kan ge en mer energi så snabbt än just solen. Så vi drog på oss snödamaskerna och begav oss ut på en promenad i skogen, plumsandes i djupsnö, härligt var det och jag passade på att göra vinterns första snöängel :) Den svenska skogen med dess friska luft, de är faktiskt nånting jag har saknat!


  

Nån som är sugen på att dra ut i skogen nån helg och dricka lite varm choklad och kanske grilla lite korv förresten?

 

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja ja ja! och bullar! :D

2010-02-10 @ 16:56:43
Postat av: Mamma

jättefin ängel! Tänk så länge sen jag provade.

2010-02-13 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0