Ingenting...

.. ar just vad jag har gjort de senaste tva dagarna.... jag akte ungefar en timme langs kusten norrut fran Veracruz till Chachalacas for att bo pa hotell en natt och slappa lite pa stranden, jag visste att det var lagsasong men inte SA lagsasgong att jag skulle fa ha HEALA stranden for mej sjalv inklusive HELA hotellet... dessutom har det varit mulet och igar sma duggade de nastan hela dagen... men varmt ha de varit och tanten som skoter hotellet sa att jag haft otur, normalt satt ar de i princip alltid sol dar... hur som helst tyckte jag det var jatteskont att bo pa hotell och inte ha nagonting alls att gora (de hade inget internet och de fanns inte ens sandning pa mobben :P ) sa jag bestamde mig for att stanna en natt till...

   
       Den öde stranden som de låg en massa döda fiskar på...

Sa de senaste tva dagarna har jag alltsa last min nyinkopta bok Paula av Isabell Allende, sovit, atit, sovit maten, tagit en prommenad pa den ode stranden, atit, sovit maten, duschat, sett en film pa tv... ja ja tror ni har hajjat nu... helt underbart ha de vare, a visst hade de vare toppen om solen hade skinit pa mej men man far vara glad for de man far....

imorse (fredag) tog jag bussen tillbaka till veracruz och sedan vidare till puebla... for nagra timmar sedan lamnade andre ume och ligger formodligen och sover pa jumbo hostel just nu... sa om ett dygn ungefar plockar ja antligen upp honom pa flygplatsen i mexico city... puebla ligger ca 2 timmar med buss fran huvudstaden sa ja aker dit imorgon eftermiddag....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej svejs!

Så skönt bara slappa. Njut av det!I kväll har vi middag med morfars,Anders, Nadja och Maria, J-Å o Susanne. Smaka hembakade pepparkakor och glögg.



Hoppas resan går bra för André.



Kram

Mamma

2009-12-05 @ 13:02:16
Postat av: Helenas mamma

Du verkar ha det bra. Njut av det bara och hoppas din semester blir skön. Hoppas höra av dig senare också. Kram

2009-12-05 @ 18:20:54
Postat av: Jannike

Vad kul att André kommer!

Njut av resten av tiden så ses vi snart! :)

2009-12-06 @ 12:37:25
Postat av: Helena

Ha det sa underbart nu! Kram

2009-12-06 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0