Tji fick jag

Jag har förlorat mina favvopennor, eller snarare sagt slarvat bort dem eftersom jag inte minns vart jag lämnade dem i somras innan jag åkte till Mexico och nu hittar jag dem ingenstans *suck* så då bar det av till akademibokhandeln på Universitetet för att skaffa mig några nya, visste dock att de var dyra där eftersom allt är dyrare på bokhandeln på Universitetet konstigt nog då man tycker att de borde ha bra studentpriser... så dumsnål som jag är tog jag då bilen ner till stan i afton för att köpa tillbaka min lilla pennsamling och tro det eller ej men de var dyrare nere på stan, mycket dyrare -  jag säger grattis till bokhandeln på Universitetet som äntligen har fattat att de kanske lönar sig att ha studentpriser när man är omgiven av studenter!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, svejs!

Blir spännande höra var dina gamla pennor ska dyka upp!



Mamma

2010-01-27 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0