Borta bra men hemma.... igen.

Ja de går ju inte sticka under stolen med att det är skönt att ha kommit hem hur bra resan än har varit eller hur mycket man än önskade att den skulle vara liiite längre. Efter en mer eller mindre mardröms flygresa hem till kalla Sverige och efter 2 dagar i Norrköping hos broder, sitter jag nu åter vid datorn i Norrland och ska försöka sätta igång och skriva uppsats - och det märker ni ju hur bra det går. Innan jag avslutar Bolivia kapitlet för denna gång lovar jag att ladda upp lite bilder samt fylla igen luckan på ca 1,5 vecka. Dessutom kan jag försäkra att detta inte är slutet på bloggandet, nya resplaner har redan börjat ta form, så förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan vi ses här igen, på väg mot nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0