Duuuusch!!!!

Nu har jag (antligen) kommit tillbaka till La Paz efter att ha spenderat 5 dagar i en liten by som heter Patamanta. Under dessa fem dagar har jag besokt fyra olika skolor, tva lagstadieskolor och tva hogstadieskolor samt deltagit i friandet av studentensdag som var i tisdags. Veckan har med andra ord varit speckad med nya upplevelser som jag ska beratta mer om sen. 

Jag och Sofie har bott hos en kvinna i byn, ett boende som varit de mest primitiva jag bott i hittills under min livstid, vi har inte ens haft tillgang till en toalett :P I och med detta kanske ni ocksa forstar att jag inte haft mojlighet att duscha sedan i sondags vilket innebar att jag ar i ett ganska stort behov av en dusch :P Jag har dessutom inte kunnat sova pa en huvudkudde utan bara haft en filt under huvudet sa min nacke haller just nu pa att do, darfor sitter jag nu har och skriver till er i vantan pa en valvard 1h massage innan jag ska ta min den langsta och varmaste duschen pa lange, underbart ska de bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0