'Skidtest'

Jag har nu börjat ladda inför sportlovets skidtur runt Jämtlandstriangeln. Kollade nyss in vädret för nästkommande söndag och måndag, snöfall och -3 grader. Tur att vädret ofta (och snabbt) förändras i fjällvärlden. Planerade att peppa mig själv idag genom att ta ut mammas gamla turskidor, de som är tänkta till att ta mig runt triangeln, på en liten tur. Fick nästan motsatt effekt då jag istället påminndes om hur ovan skidåkare jag är och hur dålig kondis jag har. Tror ni två spinningpass och ett punch out pass hinner förändra den bilden innan söndag? Jag tänker i alla fall leva i den tron... Hur som helst så slutade dagens peppning istället med att kika på lite bilder från turen förra påsken, det gav bättre effekt vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0