Fri!

Ja de var faktiskt precis så som de känndes när jag lämnade Valenciana idag efter att ha skrivit terminens sista tenta! Guuud så skönt speciellt eftersom det ändå känndes som att de gick hyfsat med de förutsättningar som ja hade... underbart.... nu väntar 8 veckors semester... (hallå! jag fick nästan en månads mindre sommarlov så ja är lätt värd de!) redan ikväll bär det av med nattbussen från Guanajuato till México City... å så imorgon fortsätter jag till Veracruz.... ja ska vara helt solita nästan en vecka, på lördag kommer ju André så då får ja ju sällskap igen (å så får jag äntligen min nya kamera!!!)

Sista dagen i Guanajuato har jag givetvis spenderat med att göra bort en massa nödvändiga saker som att packa... min väska väger bly, jag längtar inte alls tills jag ska bära runt på den... blir bra när andre kommer så får han ta över neccesären till exempel :P

Vid femtiden i eftermiddag hade jag dessutom bestämmt träff med mina närmaste kompisar på Santos för att äta en sista middag tillsammans... ja är den första som lämnar gruppen eftersom de flesta fortfarande har kvar arbeten att lämna in och tentor att skriva...

Nu ska jag lämna ifrån mig min käraste ägodel här... datorn.... sedan bär de av ut på stan igen för att göra den osäker en sista gång eftersom de förmodligen dröjer länge innan jag kommer tillbaka hit... men nån gång ska ja komma tillbaka!   


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad konstigt det måste kännas att lämna det livet som jag antar att du är ganska van vid vid det här laget! Men nästan en veckan i Veracruz - vad underbart!! :D Jag har varit på väg att åka dit flera gånger men det har aldrig blivit av tyvärr, men nu kommer jag få en förstklassig rapport därifrån hoppas jag!? Blir det bara sol, bad och njutning eller?

2009-12-01 @ 11:55:36
Postat av: Mamma

Hej svejs!

Ett härligt jullov är du nu värd efter allt plugg.

Lycka till i Veracruz och nån stad till som du ska besöka innan du är tillbaka i Mexicocity.



Vi längtar efter dig!

Mamma

2009-12-01 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0