Tillagg...

Just det..glomde ju beratta i forra inlagget att dagen innan Andre blev sjuk var vi ju faktiskt och forsrannade :)
Jag var lite skeptisk fran borjan eftersom jag inte hade testat innan och inte visste vad jag skulle forvanta mig (kannde inte for att ramla i de 12 gradiga vattnet) medan Andre var riktigt peppad...
2 timmar holl vi pa och alla fick vi oss nagra rejala duchar (speciellt de som satt fram, bla Andre :P) av det kalla vattnet men det var super kul och naturen som omgav floden var jattevacker... sa de ar latt nagot vi kommer gora igen.. kanske redan pa denna resa, vem vet ;)

      

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej svejs!

Jag förstår att ni återigen fick en minnesrik upplevelse med er. Tuffa är ni. Jag hade nästan kunnat räkna ut att André ville sitta fram. Hoppas ni hade lämnat mobiltelefon och glasögon på en säker plats:)

Vi har ju lärt oss efter Indienresan.



Ha en fortsatt bra resa!

Mamma

2009-12-29 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0