Ni har väl inte missat!?

Ni har väl inte missat detta klipp!?

                    

Kommentarer
Postat av: Berith

Har tittat på klippet, vad duktig du är på att prata spanska. När var det du började läsa spanska första gången? Första året på gymnasiet?

Ha det så länge!

Kram

2009-09-20 @ 10:29:15
Postat av: Mamma Birgitta

Hej!

Kul se dig och alla andra! Nyfiken blir jag på vad du sa? Ditt namn vet jag, utbytesstudent och Umeå hörde jag och tur....jag har ju lärt mig namnet på staden där du bor så det lyckades jag höra.



Ha det bra!

Mamsen

2009-09-20 @ 11:58:46
Postat av: Maria G

Hallå!



Naturligtvis skulle det ha blivit missat utan denna passning!

Jag håller med "mamsen". Och det var jättekul att få se dej! Det var så länge sedan, och du såg ut att vara i toppform!!! Kuuuul

Ligger det här och skvalpar på Youtube eller andvänds det i kommersiella syften av skolan?

Kramar Mia

2009-09-20 @ 14:48:20
Postat av: Jannike

Snyggt! :D

2009-09-21 @ 09:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0