Det närmar sig avfärd...

På söndag bär det av igen mot nya äventyr och lärdomar av allt vad livet har att erbjuda. La Paz, Bolivia står det på både ut och hemresan, och fem långa veckor ska tillbringas med att suga in allt vad landet har att ge. Det råder allmänt kaos i lägenheten (precis som de brukar just innan avfärd) med saker liggandes överallt som väntar på att bli nedpackade i ryggan och den där känslan i knoppen att jag inte kommer hinna med det som ska fixas gör sig ständigt påmind (men jag börjar väl vara van nu?). Hur som ska det i alla fall bli spännande och intressant att se vad denna resa kommer resultera i, i uppsats väg och tänk att jag återigen ska få vara omgiven av det spanska språket, det gäller att ordna det bra för sig!

Kommentarer
Postat av: Berith

Hejsan!

Vi önskar dig lycka till med din uppsats och känner jag dig rätt så har du tagit reda på vad som är intressant att titta på i Bolivia och kommer att se till att du hinner med den kulturella biten också. Ha det så bra!

Kram Berith & Tobba

2010-09-12 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0